neděle 10. prosince 2017

Druhá adventní...

Přeji pohodovou druhou adventní neděli. Letos jsme adventní čas pojali trošku netradičně. Každý rok touto dobou jsem lítala doma s hadrem, nebo stála u plotny a pekla cukroví. Letos jsem si řekla, že stejně uklízím pravidelně, tak proč se honit s hadrem a cukroví se u nás stejně moc nepojí, takže nakonec skončí v mrazáku. Takže jsme se neplánovaně rozhodli prožít adventní víkend cestováním. Zamluvili jsme si hotel, zaplatili pojištění a na víkend odjeli do Budapešti. Navigaci jsme měli v tabletu a bez jediné chybičky nás dovedla až do hotelu. Ubytovali jsme se a šli jsme se projít městem. Ještě nikdy jsem v Budapešti nebyla, tak jsem byla plna očekávání, co toto město skrývá za tajemství. Jako první věc, jsme si koupili 24 hodinovou jízdenku do metra. Úžasná věc, mohli jsme jezdit, aniž bychom si museli hlídat lístky. Noční Budapešť mě uchvátila, jen škoda, že foukal šíleně ledový vítr. Dali jsme si na zahřátí šálek punče, prošli se nočním městem a pokochali výzdobou, stánky a vánoční atmosférou kolem nás. Dnes jsme využili možnosti nechat auto zaparkované v hotelové garáži a šli se projít městem. Vyšplhali jsme na Citadelu a prohlédli si hezky město z výšky. Musím přiznat, že mě Budapešť uchvátila a už se těším, až se tam vrátím. Nemám sice napečeno, ale cítím se plná klidu a pohody a o tom advent je. Rija


















Těmto keramickým kytičkám jsem nemohla odolat :-)))

1 komentář:

  1. Osobně jsem v Budapešti ještě nikdy nebyla. Právem se jí říká perla na Dunaji, je nádherná!
    Děkuji za zprostředkování výletu, pěkné obrázky!
    Krásné adventní dny!♥♥♥
    evice

    OdpovědětVymazat