čtvrtek 8. března 2018

MDŽ

Znám spoustu lidí, kteří tvrdí, že by se MDŽ nemělo slavit. Nechápu proč, vždyť vyjadřuje úctu ženám a jako žena si myslím, že si úctu a obdiv mužů zasloužíme. A ne každá žena je matkou, aby mohla slavit Den matek. Když jsou muži pozorní k nám, tak mi jim to vracíme stejnou úctou, obdivem nebo úsměvem. Svět by měl být krásný. Po ránu v práci přišel jeden učitel a popřál nám krásný den a místo kytičky rozdával lízátka. Je to od něj milé. S dalším přáním přišel pan ředitel a přinesl nám kytičku. Poslední přání měl pro mě schované manžel, moje milované frézie a višně v čokoládě. Samozřejmě, že měl jednu kytičku schovanou pro mou maminku. Vzpomněla jsem si, jak jsem jako čtrnáctiletá, jela autobusem koupit mamince a babičku kytičku frézií k MDŽ. Takže i já chci všem ženám popřát krásný den. Rija


Žádné komentáře:

Okomentovat